چگونه تبلیغات در گوگل ارائه می شود؟


وقتی شما در جستجوی مطلبی بر اساس نیازها و خواسته های خود در اینترنت هستید بی شک بدون استفاده از موتورهای جستجو قادر به یافتن مطالب مورد نیاز خود نخواهید بود. این یکی از مهمترین دلایلی بود که باعث شد موتورهای جستجو از محبوبیت زیادی در اینترنت برخوردار شوند. اساس کار تبلیغات در گوگل به این صورت می باشد که شما با توجه به نوع فعالیت و خدماتی که دارید ، کلمات کلیدی را انتخاب می کنید و هنگامی که این کلمات کلیدی از طرف کاربران در موتورهای جستجو همانند گوگل جستجو می شوند ، آگهی شما در صفحه اول سایت گوگل ظاهر خواهد شد. وقتی کاربران آگهی شما را می بینند ، شما هزینه ای پرداخت نمی کنید. هنگامی هزینه ای پرداخت می کنید که روی آگهی شما کلیک کنند و وارد سایت شما بشوند. در این موقع است که هزینه ای از اعتبار شما که بایستی در ابتدا باز کنید کم خواهد شد. مثلا شخصی در جستجوی خرید کتاب می باشد بنابراین اولین جمله ای را که جستجو می کند خرید کتاب است. با توجه به تنظیم های انجام شده تبلیغ مورد نظر در قسمت پشتیبان مالی فقط برای افرادی که این جمله را جستجو کنند و در همان صفحه ظاهر خواهد شد و تبلیغ شما منحصرا فقط برای مشتریان شما ظاهر خواهد شد.

مراحل اجرای کمپین تبلیغات در گوگل شما


از زمانی که شما درخواست خود را سفارش می دهید کارشناسان ما مشاوره ای جامع را با شما خواهند داشت ، پس از بررسی وب سایت و تجارت شما و همچنین رقبای شما نسبت به آماده سازی کمپین شما اقدام خواهند کرد. پس از پرداخت بودجه تبلیغات در گوگل از ۱۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت ممکن است آگهی شما در گوگل فعال شود. هدف تیم ما فعال سازی تبلیغات در کمترین زمان ممکن می باشد. تجربه نشان داده به صورت میانگین یک ساعت پس از سفارش شما آگهی شما فعال خواهد شد. پس از فعال سازی آگهی در واقع نظارت و مدیریت کارشناسان گوگل ما بر روی اکانت شما آغاز خواهد شد و با تعاملی چند جانبه بین گوگل و شما بالاترین بازدهی را برای آگهی شما خواهد داشت.

ارایه گزارشات به دو صورت انجام خواهد شد


گزارش های گوگلی : در جهت شفاف سازی ارایه خدمات خود گزارش های مالی و عملکردی به صورت مستقیم و بدون دخالت تیم ما از سرور های گوگل به حضور شما ارسال خواهد شد.


گزارش های تحلیلی: در پایان هر دوره کارشناس شما گزارش کاملی از عملکرد و بازدهی اکانت شما به صورت کتبی و شفاهی به شما ارایه خواهد داد تا در دوره بعدی با بازدهی بالاتری تبلیغات را اجرا کنید.

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • حضور فعال در عرصه بین‌المللی