جدید ترین مطالب:
امروزه شبکه چه کاربردهایی دارد؟
1399/02/21
دی وی آر چیست؟
1398/10/16
آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی موبایل ها
1398/06/24
به علت هزینه بالای نگهداری شبکه و زیرساخت برای سازمان ها و شرکت ها در هر مقیاس، زمینه کاری و یا پراکندگی، مخصوصا در کسب و کار هایی که به صورت مستقیم به فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط نمی شوند برون سپاری فناوری اطلاعات و پشتیبانی سرویس های مرتبط از اهمیت ویژه ای برای صاحبان و مدیران این مشاغل برخوردار است.
فاکتور های مهم در تصمیم گیری جهت برون سپاری فناوری اطلاعات را می توان چنین بر شمرد:
گستردگی و پیچیدگی سرویس های فناوری اطلاعات و عدم تسلط افراد بر تمامی مباحث، برون سپاری فناوری اطلاعات را به یک تیم فنی نسبت به استخدام یک یا دو نفر در اولویت قرار می دهد.
هزینه استخدام و مسائل جانبی نیروی انسانی با سرویس و خدماتی که از یک تیم با تجربه دریافت می شود قابل مقایسه نیست و برون سپاری فناوری اطلاعات امتیاز بالاتری می گیرد.
در برون سپاری فناوری اطلاعات به یک تیم متخصص، مشکلات بوجود آمده به سرعت بررسی و مرتفع می گردد و در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد.
برون سپاری فناوری اطلاعات راهی برای گذر از حاشیه های جانبی می باشد که یک کسب و کار را از اهداف اصلی خود منحرف و دور می کند؛ و کمک شایانی به چابکی سازمان در فضای کسب و کار مرتبط خواهد کرد.
برون سپاری فناوری اطلاعات محول کردن کلیه امور خدمات شبکه سازمان ها و شرکت ها و یا بخشی از آن به تیم (های) متخصص با دانش بروز و با تجربه می باشد. رقابت در دنیای کسب و کار، سازمان ها و شرکت ها را بر آن داشته که برای ادامه حیات در چرخه رقابت با سایر رقبا، چالاکی خود را افزایش داده و در این راه هر آنچه که از سرعت پیشرفت به سمت دستیابی به اهداف سازمانی را می گیرد حذف کرده و بر روی کسب و کار خود به صورت تخصصی متمرکز شوند. حوزه فناوری اطلاعات، مخصوصا رسیدگی به امور کامپیوتر ها، پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه و سایر سرویس های شبکه و ثبات سرویس های اولیه و حیاتی یک سازمان پر دردسرترین و دست و پا گیرترین مسئله برای تمرکز بنگاه های اقتصادی بر روی اهداف و تخصصشان می باشد.
با استناد به تحقیق انجام شده توسط مجله Fortune امروزه بیش از ۹۰ درصد سازمان ها و شرکت ها خدمات و سرویس های مورد نیاز خود را که در آن تخصص و تجربه کافی ندارند به صورت برون سپاری تامین و رفع نیاز می کنند.
و هزینه های اتلاف زمانی در موارد مختلف شروع برون سپاری خدمات شبکه با پیراسیس
سازمان یا شرکت متوسط (Medium-Sized Business): این نوع شرکت ها علاوه بر بهره گیری از روش اول برای کسب اطمینان و اطلاع از دانش فنی و تجربه پیراسیس روش های دیگری را نیز ممکن است تجربه کنند برای مثال:
1399/02/21
1398/10/16
1398/06/24
جهت گیری کلان راهبردی
خلق بهترین تجربهکاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی
ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویسهای پرکاربرد
ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب
ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه
ایجاد ارزش افزوده حداکثری
حضور فعال در عرصه بینالمللی