پشتیبانی و نگهداری از سیستم‌ها و زیرساخت‌های موجود

واحد پشتیبانی و نگهداری شرکت الگام زمان در جهت رفع نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها برای پشتیبانی از شبکه و زیرساخت‌هایشان با تکیه بر دانش فني کارشناسان متخصص و مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان در زمینه پشتیبانی و نگهداری نرم‌افزار شبکه ، زیرساخت شبکه و همینطور پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای ارائه مینماید. خدماتی که در ذیل به بخشي از آنها اشاره شده است، بر اساس استانداردهایي بین المللی و در قالب قراردادهای پشتیبانی در تیپ‌های متنوع ارائه میگردد.

 

ویژگی خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه الگام

  • مشاوره‌ی رایگان و تخصصی به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با سازمان‌ها و شرکت‌ها
  • ارائه‌ی قراردادهایی در تیپ‌های متنوع متناسب با کسب و کار شما
  • ارائه‌ی صورت وضعیت سخت‌افزار و نرم‌افزار شبکه
  • رفع مشکل و ایرادات شبکه در کمترین زمان ممکن
  • بازدید دوره ای و بررسی شبکه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات و ایرادات احتمالی
  • ارائه‌ی گزارشات دوره‌ای از وضعیت شبکه به مدیران مربوط
  • ارائه ی خدمات پشتیبانی حضوری و غیر حضوری
  • ارائه‌ی راهکارهای مدیریت استفاده از منابع فناوری اطلاعات (سخت‌افزاری ، نرم‌افزاری و نیروی انسانی )

خدمات تخصصی پشتیبانی

الگام خدمات تخصصی پشتیبانی شبکه را در گروه‌های ذیل به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می نماید:

پشتیبانی نرم‌افزار

  • عیب‌یابی و رفع نقص سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی
  • مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم‌افزاری
  • نصب و پیکربندی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی
  • پیگیری پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای اختصاصی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم‌افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس‌های نرم‌افزاری
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم‌افزارهای عمومی
  • مشاوره در خصوص زیرساختهای نرم‌افزاری
  •  

پشتیبانی سخت‌افزار

  • عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت‌افزاری ( پرینترها، اسکنرها و یو‌پی‌اس‌ها)
  • مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت‌افزاری
  • نصب و پیکربندی سخت‌افزارهای جانبی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه‌ی خرید و ارتقا‌ی منابع سخت‌افزاری( سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر , یو پی اس و.... )

پشتیبانی و مدیریت شبکه

  • نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه ( passive، active)
  • مدیریت ،کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ کیفیت و کارایی سرویس‌ها ،ترافیک شبکه و سخت‌افزارها

پشتیبانی اینترنت و وب

  • پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت
  • پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی
  • پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران درون و برون سازمانی
  • پشتیبانی از دامنه‌های اینترنتی برون سازمانی و دامنه و سرویس عادی درون سازمانی
  • پشتیبانی از سرویس‌های و کاربران وب

جدید ترین مطالب:



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی