کارت باشگاه مشتریان در جهت استراتژی های
1) بازاریابی و وفادار کردن مشتری به یک کسب و کار
2) کانال ارتباطی بین مشتریان و نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده می شود.
از این کارت ها در فروشگاه ها و مراکز خدماتی با نام های کارت باگاه مشتریان؛ کارت اختصاصی، کارت عضویت، کارت هواداری، کارت هدیه، کارت باشگاه مشتریان، کارت مشتریان VIP، کارت امتیاز دهی، کارت جایزه و ... در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این کارت ها معمولا شیه به کارت های بانکی هستند و دارای نوار مغناطیسی و یا بارکد است که به راحتی توسط سخت افزاری که در کنار باشگاه مشتریان است خوانده می شود.
پذیرنده (کسب و کار)، مشتری خود را در باشگاه مشتریان خود عضو می کند و به او یک کارت وفاداری می دهد، درصدی از خرید مشتری به عنوان اعتبار داخل این کارت شارژ می شود و مشتری می تواند در خرید بعد از این اعتبار استفاده کند، علاوه براین مشتری با هر خرید امتیاز خود را افزایش می دهد و با افزایش این امتیاز می تواند از پیشنهادات جذاب تر و متنوع تری استفاده کند.
خداحافظی کنید با روزهای رکود و کم فروش
با ارسال آفرهای ویژه و لحظه ای به مشتریان خود تنها با چند کلیک، ترافیک کسب و کار خود را 70% افزایشدهید.
خودکارسازی شیوه های ارتباطی با مشتریان
پاداش و جایزه مناسب به مشتری مناسب در زمان مناسب ارسال کنید و به سرعت افزایش درآمد خود را مشاهده کنید
ایجاد سیاست های امتیازی و وفاداری اختصاصی بر اساس کسب و کار شما
با انواع امکاناتی که نرم افزار باشگاه مشتریان کالو در اختیار شما قرار می دهد به هر رفتار مشتری می توانید امتیازدهید. از خرید مشتری گرفته تا مشاهده سایت، شرکت در نظرسنجی و …. . یک باشگاه مشتریان تخصصی و حرفه ای باید دارای امکانات و قابلیت های زیر باشد: