خدمات ما شما را قوی نگاه می دارد

خدمات ارائه شده در این حوزه

داده کاوی

داده کاوی به شما کمک می کند حجم عظیم مشتری های خود را خوب بشناسید و بصورت خودکار به آن ها پیام دهید که اکنون چه نیازهایی دارند. حتی ممکن است خود آنها نیز فراموش کرده باشند.

نظرسنجی

نظرسنجی به عنوان روشی برای توسعه و درک رفتارهای انسان‌ها به‌کار می‌آید که با درک تفاوت‌های رفتاری می‌توانیم مخاطبان خود را را از لحاظ ارزش‌ها، انگیزه‌ها و هنجارها مورد بررسی قرار دهیم.

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار اولین گام در بازاریابی رابطه ای می باشد که با تحلیل عمیق از مشتریان و رفتار آنهاست که می تواند منجر به تعیین استراتژی های مناسب برای هر گروه از مشتریان گردد.

ذهنیت سنجی

با پرسش های گوناگون انجام شده و سابقه پاسخ کاربران، افکار و ذهنیت کاربران را تا حدود مشخصی می توان تشخیص داد و با استفاده از آن می توان توسعه و پیشرفت کسب و کارها کمک کرد تا در مسیر درستی قرار بگیرند.

fully responsive

تجربه‌ی منحصر به فرد


با استفاده از خدمات تحقیقات بازار دیجیتال، به شما امکاناتی می‌دهیم که تاکنون در جای دیگر تجربه نکرده‌اید. این تجربه‌ی ناب را می‌توانید با امکانات و قابلیت‌های دیجیتالی بیازمایید.

مزیت ها

  • گزارش گیری زنده
  • فیلترهای مختلف
  • انتخاب کردن جامعه آماری
  • خروجی های مختلف
  • تحلیل های مختلف
  • تجمیع با داده های دیگر
  • ارزان
  • در دسترس


بازاریابی (Marketing) چیست؟


علم بازاریابی یا مارکتینگ بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما جاریست.

هنوز هم بسیاری از مردم فکر می کنند بازاریابی (Marketing)، یعنی این که بروشوری را در دستمان بگیریم و بریم به صد جای مختلف و التماس کنیم که از ما چیزی بخرند!


بازار هدف (Target Market) چیست؟


تلاش برای فروش کالا به هر کسی کار سودآوری نیست. شاید بتوانید مردها را قانع کنید که لوازم آرایش زنانه بخرند اما بازگشت هزینه‌ای که صرف تبلیغ آن می‌کنید منفی خواهد بود. خیلی بهتر است که لوازم آرایش را به زنان یا دختران جوانی که به دنبال مد بوده و مصرف کننده اصلی هستند، بفروشید.
بازار هدف (Target Market) چه کسانی هستند؟
برای سود بردن از بازاریابی باید حتما یک بازار هدف (Target Market) مشخص داشته باشید یعنی اکثریتی که از کالای شما استفاده می‌کنند. بازار هدف، مشتریانی هستند که موجب سود و زیان شما می‌شوند و بدون آن‌ها هیچ کاری نمی‌توانید انجام بدهید. البته بازارهای دوم و سوم هم هستند که به اندازه بازار هدف اهمیت ندارند.
یکی از مهم‌ترین تصمیمات بازاریابی، مشخص کردن مشتریان بازار هدف است. نمی توانید تمام بازارها و یا حتی دو بازار متفاوت را با هم داشته باشید. برای مثال مادرها چیزی را دوست دارند که نوجوانان آن را دوست ندارند، ممکن است آماتورها چیزی را دوست داشته باشند که حرفه ای ها حتی برای استفاده آن خجالت بکشند. گاهی فقط باید انتخاب کنید، نمی توانید همه را راضی نگه دارید.


پژوهش بازار یا تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست؟


به مجموعه کشف و شهود و تحقیقاتی که درباره بازار، محصول و مشتری انجام می‌شود و در راستای بهبود فعالیت‌های بازاریابی قرار دارد، تحقیقات بازاریابی می‌گویند.


۷ ویژگی داده‌های خوب در تحقیقات بازاریابی


با 7 معیار زیر بسنجید که چه داده‌هایی می‌تواند برای تحقیقات بازار و بازاریابی مفید باشد:
1- منطبق بر سنجه‌های علمی و نه سلایق و حدسیات شخصی!
2-شفافیت اطلاعات جمع‌آوری شده نه صرفا یک سری آمار مبهم
3- میزان ضرری که ممکن است از نداشتن آن اطلاعات به ما وارد شود.
4-امکان به‌کارگیری این اطلاعات در عمل
5- میزان ریسک عمل کردن به اطلاعات
6- بازخورد رقبای شرکت درصورت عملی شدن اطلاعات
7-هزینه جمع‌آوری اطلاعات که شامل زمان و پول می‌باشد


۸ گام اصلی برای تحقیقات بازاریابی


برای انجام تحقیقات بازاریابی، باید مراحل زیر را برای دستیابی به دیتای مورد نیازمان انجام دهیم:
1-طرح مسئله، مشکل یا هدف
2-انتخاب روش تحقیق یا پژوهش
3-نوع و جنس دیتای مورد نیازمان
4- طراحی پرسشنامه
5-تعیین نمونه آماری و اندازه
6-جمع‌آوری داده‌ها
7-تحلیل داده ها
8-تهیه گزارش پژوهش


جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • حضور فعال در عرصه بین‌المللی