- ارسال پیامک تراکنش
بلافاصله پس از عضویت مشتری در نرم افزار مدیریت پروژه و ثبت اولین تراکنش برای او، یک پیامک برای مشتری شما ارسال خواهد شد، این پیامک شامل تشکر از مشتری بابت عضویت در نرم افزار مدیریت پروژه شما، کد عضویت، میزان خرید و میزان اعتباری است که از شما دریافت کرده، همچنین در هر بار مراجعه و ثبت تراکنش این SMS برای مشتری ارسال خواهد شد (با توجه به خدماتی بودن پنل ارسال SMS ، حتی اگر مشتری شما پیامک تبلیغاتی را بسته باشد، پیامک تراکنش شما را دریافت خواهد کرد)
- خدمات نظر سنجی (Happy Call)
دادن حس احترام به مشتری بزرگترین هنر هر کسب و کار است، بنابراین ظرف 24 ساعت پس از خرید، اپراتور ما (از طرف شما) با مشتری تماس خواهد گرفت و ضمن ارائه توضیحات کامل در مورد کارت عضویت (کارت وفاداری – Loyalty Card) و نحوه استفاده از آن، فرم نظر سنجی مرتبط با کسب و کار شما را تکمیل می کند، اینکه نظر مشتری در مورد قیمت ، کیفیت و نوع برخورد چه بوده است و اگر پیشنهاد و یا انتقادی داشته باشد با ادبیات خودش ثبت می شود.
شما می توانید نتایج این نظر سنجی را بطور کامل در پنل مدیریتی خود مشاهده کنید. خدمات نظرسنجی به شما در شناخت نیاز های کمک خواهد کرد و شما میتونید برای کسب و کارتان تصمیمات مناسب بگیرید.
زمانی به اهمیت این موضوع پی می برید که بدانید : 89% از بدون اینکه دلیل نارضایتی خود را بگویند شما را ترک می کنند و دیگر از شما خرید نمی کنند.
اعتقاد داریم : نظر سنجی در نرم افزار مدیریت پروژه فقط باید توسط نیروی متخصص و بصورت مکالمه مستقیم با مشتری انجام شود تا بهترین تاثیر را داشته باشه.
- اپلیکیشن مخصوص (Manibon Customer Application)
در نرم افزار مدیریت پروژه علاوه بر پذیرندگان، نیز دارای اپلیکیشن هستند و شما میتوانید خدمات متنوعی را بر روی این اپلیکیشن به خود ارائه دهید. لینک نصب این اپلیکیشن در پیامک عضویت، برای مشتری ارسال خواهد شد. از امکانات این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- ثبت کامل مشخصات توسط مشتری و استفاده از منافع در نظر گرفته شده جهت تکمیل پروفایل (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهر، محله، جنسیت و ...)
- امکان مشاهده تاریخ و مبلغ خرید هایی که مشتری از شما داشته است
- امکان مشاهده امتیاز و اعتباری که مشتری در هر بار خرید از شما گرفته است
- امکان ارسال آفر های تعریف شده بصورت Notification برای مشتری
- امکان مشاهده تمامی آفر هایی که شما برای تان تعریف کرده اید
- امکان انتقال اعتبار به شخص دیگر (بازاریابی غیر مستقیم برای شما)
- امکان معرفی مشتری جدید و دریافت پورسانت بصورت اعتبار نقدی (بازاریابی مستقیم)
- امکان مشاهده اطلاعات تماس و لینک تمامی شبکه های اجتماعی شما
- امکان به اشتراک گذاری و معرفی شما در شبکه های ارتباطی نظیر تلگرام
- خدمات پشتیبانی (Manibon Customer Support)
واحد پشتیبانی بصورت تمام وقت پاسخگوی سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما است، امکانات پشتیبانی در وقت و انرژی شما در ارائه توضیحات به در مورد نرم افزار مدیریت پروژه و چکونگی استفاده از آن صرفه جویی خواهد کرد.