معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM الگام

مدیریت ارتباط با مشتری CRM الگام ابزاری است که پایه های موفقیت شما را درست سر جایش می گذارد. با استفاده از CRM الگام می توانید بیشتر بفروشید، مشتریان بیشتر و راضی تری داشته باشید و در لحظه بر وضعیت کسب و کار خود مسلط باشید.


خدمات ابری CRM الگام

الگام به تعهد خود در استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا وفادار بوده و همگام با آخرین روندهای توسعه نرم افزارهای کسب وکار، CRM مستر تبم را مبتنی بر فناوری رایانش ابری ارائه کرده است تا به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. بیشتر››


مزایای راهکار مدیریت ارتباط با مشتری الگام


- گزارش‌های تحلیلی از وضعیت فروش و فرصت‌های معاملاتی، تقاضای مشتریان و...
- طیف گسترده ای از امکانات ارتباطی
- استفاده از نسخه موبایل مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت وظایف و جلسات
- قابلیت یکپارچگی با زیر سیستمهای فروش، انبار، خرید و تولید

درخواست دمو



اپلیکیشن مدیریت ارتباط با مشتری

راحتی ,همیشه در دسترس ,تجربه شیرین فروش بیشتر



تکنولوژی


در صنعت IT، و به ویژه در میان ارائه‌دهندگان راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب‌وکارها، تکنولوژی به تنهایی می‌تواند یک مزیت کلیدی و عاملی بسیار مهم در تصمیم‌گیری باشد. تکنولوژی به روز می‌تواند مزایای بسیاری را برای کاربران ایجاد کند؛ از ارتقای سرعت و عملکرد نرم‌افزار و ایجاد یکپارچگی در کسب‌وکار، تا گردآوری حجم انبوهی از داده‌ها، ساختاردهی به آن‌ها و استخراج گزارش‌های تحلیلی از آن‌ها که مبنای مناسبی برای اتخاذ تصمیمات مهم کسب‌وکار خواهند بود.


CRMmain-04.png

قدم بعدی شما برای موفقیت چیست؟



جذب مشتریان بیشتر؟

با CRMالگام به منابع کامل اطلاعاتی از مشتریان بالقوه خود دست پیدا کنید. با طراحی و پیاده‌سازی کمپین‌های بازاریابی، مشتریان هدف خود را جذب کنید. شناخت بهترین روش‌های بازاریابی با استفاده از CRMالگام، به شما کمک می‌کند هزینه‌های بازاریابی خود را بر استفاده از ابزارهایی سرمایه‌گذاری کنید که بیشترین بازدهی را دارند.

افزایش سطح فروش؟

CRMالگام به شما کمک می‌کند با امتیازدهی، اولویت‌بندی و انتخاب سودآورترین فرصت‌های معاملاتی، بیشترین میزان فروش را داشته باشید.
بهره‌گیری از گزارش‌های فروش به شما کمک می‌کند همواره سطح فروش را کنترل کنید و تصمیمات لازم را در زمان مناسب بگیرید.

مشتریان راضی‌تر؟

امکان دسترسی به اطلاعات مشتریان در CRMالگام در هر لحظه به تیم فروش شما کمک می‌کند پیگیری‌های مربوط به مشتریان را با کیفیت بهتر و به موقع انجام دهند. با استفاده از امکان ثبت درخواست پشتیبانی توسط مشتری مستقیماً در CRMالگام و پاسخگویی به موقع، می‌توانید مشتریان راضی داشته باشید.


پشتیبانی و آموزش

پشتیبانی خوب کلید اصلی بهره‌گیری موفق از راهکارهای نرم‌افزاری است.

الگام روش‌های مختلفی برای ارائه خدمات پشتیبانی در طول فرایند استقرار و پس از آن در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از تشکیل تیم راهبری و هدایت آن گرفته تا اختصاص کارشناس مقیم در صورت نیاز و رفع اشکال‌های تلفنی. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به بخش پشتیبانی وبسایت مراجعه کنید.


آموزش کافی به شما کمک می‌کند از همه امکانات راهکار نرم‌افزاری خود استفاده کنید.

راهکارهای نرم‌افزاری الگام با به کارگیری به‌روش‌ها، مسیری برای انجام کارآمد امور ایجاد می‌کنند. بنابراین با برنامه‌ریزی آموزشی مناسب می‌توانید به راحتی از مزایای این به‌روش‌ها بهره بگیرید. همچنین برای به روز بودن می‌توانید از پایگاه دانش الگام استفاده کنید.