ویژگی ها و مزایای استفاده از SoftPhoneها تاریخ ثبت : 1398/08/21_14:45

ویژگی ها و مزایای استفاده از SoftPhoneها


ویژگی ها و مزایای استفاده از SoftPhoneها

یکی از دلایل افزایش استفاده از سیستم تلفنی VOIP تنوع امکاناتی است که در دسترس کاربران قرار می‌دهد. هنگامی که تصمیم گرفتید تا مرکز تماس خود را به سیستم VOIP ارتقا دهید، متوجه خواهید شد که هیچ کمبودی در انتخاب سطوح مختلف وجود ندارد. شما حتی مجبور به انتخاب اندازه یا نوع خاصی از این سیستم نیستید. هر برنامه و یا سرویسی که انتخاب ‌کنید می‌تواند در کنار کسب ‌و کار شما رشد کند.

امکان انتخاب گزینه‌های مختلف از انواع تلفن‌ها وجود دارد. در تکنولوژی آنالوگ (معروف به landlines وPSTN )، تجهیزات اصلی شما تلفن‌های رومیزی و دستگاه‌های بی‌سیم هستند. سیستم تلفنی الو ویپ با بهره مندی از هسته استریسک، محدودیتی در انتخاب سخت افزار و یا نرم افزار خاصی برای کاربران بوجود نمی آورد و مزایای برجسته ای را در اختیار آنها قرار می دهد.

Softphone ها دارای یک رابط تلفن معمولی هستند و به کاربران اجازه می‌دهند از طریق یک صفحه‌کلید مجازی، ماوس یا صفحه‌کلید فیزیکی وارد شماره‌های تلفن شوند. این برنامه ها برای انواع سیستم ‌عامل ها از جمله ویندوز، لینوکس، اندروید و iOS در دسترس هستند.
برنامه‌های کاربردی زیادی برای سیستم‌های تلفن همراه وجود دارد که برخی از آن‌ها حتی با رابط فراخوانی معمول این دستگاه ادغام می‌شوند. اگر Softphone ها را بر روی کامپیوترهای رومیزی استفاده می‌کنید، به یک هدست در مرکز تماس خود برای مکالمه نیاز خواهید داشت.

ویژگی های SoftPhoneها

ویژگی‌های کاربردی Softphone ها از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است. برخی برنامه‌ها ساده هستند و یک مجموعه کوچک از مشخصه‌ های اولیه را بصورت رایگان یا پرداخت مبلغ کمی ارائه می‌کنند. برخی دیگر جایگزین کاملی برای تلفن های رومیزی و دسترسی به قابلیت های پیشرفته را فرآهم می کنند. شما ممکن است قادر به استفاده از برخی ویژگی‌ ها نباشید چون فروشندگان، آن‌ها را در این حالت فعال نکرده اند. در موارد دیگر، softphone ها ممکن است از یک ویژگی خاص پشتیبانی نکنند.

چه کسب ‌و ‌کارهایی بهتر است از Softphone استفاده کنند؟

softphone ها ارزان هستند (در برخی موارد رایگان) و برای اجرا نیازی به تجهیزات گران ‌قیمت ندارند. همچنین می‌توانید آن‌ها را در عرض چند دقیقه به روز رسانی کنید. این امر باعث می‌شود که softphone ها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که از VOIP برای صرفه‌جویی در هزینه‌ ها استفاده می کنند، ایده‌آل باشد. شما هنوز هم می‌توانید تلفن های رومیزی را برای چند کارمند کلیدی بخرید، اما تقریبا ً همه می‌توانند از یک softphone استفاده کنند.

 

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. الگام با تعریف نیازمندی های هر کدام از مشاغل ، شرکت ها و سازمان ها در زمینه نرم افزار ویپ ، نرم افزار باشگاهی  ، نرم افزار مدیریت باشگاه ، نرم افزار مدیریت پروژه  ، نرم افزار crm  ، نصب و راه اندازی ویپ  بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.



کلمه کلیدی :

ویژگی ها و مزایای استفاده از SoftPhoneها

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
شرکت فنی و مهندسی الگام

جهت گیری کلان راهبردی

چشم انداز

خلق بهترین تجربه‌کاربری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی

ماموریت

ارائه خدمات مفید و پایدار آنلاین مبتنی بر توسعه سرویس‌های پرکاربرد

اهداف

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ارائه خدمات با کیفیت، اثر بخش و محبوب

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد سازمانی چابک و باهوش با فضایی دوستانه

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    ایجاد ارزش افزوده حداکثری

  • شرکت فنی و مهندسی الگام

    حضور فعال در عرصه بین‌المللی